lördag 13 september 2008

9/11 - 11 September

I torsdags var det den 11 september och således sjuårsdagen av terroristattacken mot World Trade Center. På kvällen gick jag ner till Brooklyn Bridge och tog några bilder av de ljusstaplar som representerade de båda tvillingtornen.

Jag hade dock svårt för att bestämma mig för vilken bild jag skulle lägga ut och behöver således hjälp med detta. Se nu till att vara lite interaktiva och rösta på höger sida av bloggen vilken eller vilka av bilderna som ni tycker jag ska använda mig av.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på http://3.bp.blogspot.com/_jp9gvSJusEQ/SMw5TXiTyEI/AAAAAAAAApY/JI2ymrmMoFo/s1600-h/9112.jpg då jag tycker den har bäst skärpa, i övrigt måste jag säga att kvaliteten på bilderna alltid är bra - keep up the good work.

BEAR

Martin sa...

Thx man, dessa bilder var dock omöjliga att få till utan brus. Jag var ute på Brooklyn Bridge. Dels blåste det något galet, dels skakade bron konstant av bil- och tågtrafiken från våningsplanet under gångbron. Var därför tvungen att höja ison löjligt högt för att vara nattbilder, samtidigt som slutartiden var tvungen att hållas väldigt låg. Men men, man ser ju vad det föreställer iaf ;D

Anonym sa...

Hmm, blev nog lite ivrig så jag röstade två gånger. För att få ett rättvist resultat kanske du kan bortse från en av mina röster...

BEAR